A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / CLIENT / Alimentele negre previn tumorile si intaresc oasele

Alimentele negre previn tumorile si intaresc oasele

Ati aflat si poate ati simtit pe propria piele beneficiile alimentelor verzi, dar stiti ca alimentele negre sunt cel putin la fel de sanatoase. Sunt bogate in antioxidanti, previn tumorile si au capacitatea de a intari oasele, de a sprijini sanatatea rinichilor.

Alimentele negre isi iau pigmentul de la aceeasi substanta de la care si-o iau si alimentele rosii sau mov – antocianina. Antocianina este unul dintre cei mai puternici antioxidanti si exista aproape 300 de diferite tipuri de antocianine, culoarea alimentelor nefiind data de numarul lor, ci de pH-ul plantei. In plus, antocianinele reduc inflamatia si sprijina sistemul imunitar.

Iata ce alimente negre nu ar trebui sa va lipseasca din dieta:
Fasolea neagra
Este bogata in fibre si are o digestie lenta, fapt ce permite formarea microorganismelor sanatoase in sistemul digestiv. Impreuna cu orezul brun, fasolea neagra formeaza combinatia perfecta de proteine, foarte necesara in dietele vegetarienilor.

De asemenea, fasolea neagra contine molibden, un mineral care ajuta la defalcarea sulfatilor pe care ii gasim in vin. Este bogata in vitamina B6 si acid folic, prin urmare este alimentul perfect pentru femeile insarcinate, dar si pentru cei care au probleme cu stresul.


Semintele de susan negre

Semintele de susan negre contin 20% proteine si o cantitate mare de magneziu, un nutrient esential in reducerea presiunii arteriale si in relaxarea muschilor dupa efort. Atat semintele, cat si uleiul de susan, contin o substanta anti-inflamatorie numita sesamol, foarte buna pentru mentinerea sanatatii pielii.

Cu toate acestea, cea mai importanta calitate a semintelor de susan negre este data de cantitatea de calciu pe care o contin. O mana de astfel de seminte contine mai mult calciu decat un pahar de lapte, deci sunt recomandate mai ales celor care au intoleranta la lactoza, asigurand necesarul zilnic de calciu de care au nevoie.

Ceaiul negru

Este savuros atat simplu, dar si in diferite combinatii, fiind cunoscut pentru calitatea de a reduce riscul aparitiei bolilor cardiovasculare. In plus, protejeaza oasele si, prin continutul de polifenoli, sprijina memoria si invatarea, reducand riscul aparitiei Parkinsonului.

Semintele de chia negre

Toate semintele de chia sunt foarte sanatoase datorita cantitatii mari de acizi grasi Omega-3. Acestea ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange, sprijina digestia si ofera energie, prin intermediul proteinelor pe care le contine.

Quinoa neagra

Toate tipurile de quinoa descriu alimentul proteic perfect. Cea neagra insa, este bogata in vitamina E, in mangan si fosfor, acid folic, zinc si fibre dietetice. Este un aliment pe care ar trebui sa-l consumi saptamanal.

Orezul negru

Il gasim mai ales in combinatia “orez salbatic” si este probabil cel mai sanatos tip de orez. Este cel mai bogat din punct de vedere al cantitatii de fibre si priteine si are mai multi antioxidanti si antocianine decat murele. Are in compozitia sa vitamina E, avand proprietatii anti-inflamatorii si capacitatea de a vindeca nenumarate boli.

Lintea neagra

Lintea neagra este o leguma foarte sanatoasa care elibereaza puterea antocianinelor de a sprijini functiile cerebrale, imbunatatind memoria. O cana de linte neagra contine 18 g fibre, se gateste usor si este printre putinele de acest tip pe care nu trebuie sa le tii la inmuiat inainte de preparare.

Piperul negru

Piperul negru este cel mai raspandit dintre alimentele negre si este cunoscut pentru proprietatea de a creste capacitatea organismului de a absorbi nutrientii. In plus, stimuleaza enzimele din interiorul tractului digestiv facand digestia mai usoara, astfel ca scapi de senzatia de balonare si de gaze.

Murele

Sunt cunoscute pentru cantitatea mare de antioxidanti, dar nu sa o ignoram si pe cea de vitamina C. Este cel mai eficient aliment pentru pastrarea tenului tanar si frumos si este, de asemenea, un ajutor de nadejede pentru memorie si invatare. a.

Usturoiul negru

Usturoiul negru este produs in urma unui proces de fermentatie care foloseste otet balsamic si lemn dulce. Este un aliment la moda, dar are si nenumatate beneficii pentru sanatate.

Pe langa acestea, mai exista: cartofi negrii, ciuperci negre, porumb negru, alge negre, masline, coacaze, morcovi negrii sau struguri negrii. De asemenea, puiul cu carne neagra este folosit mai ales in bucataria asiatica pentru prepararea supelor, acestea fiind foarte eficiente in tratarea diferitelor boli.

About Abdi

Check Also

Coriandrul sustine imunitatea organismului

Multe preparate culinare nu ar avea acelaşi gust fără el. Extrem de aromat, uşor picant, dulce şi înţepător în acelaşi timp, este un ingredient vedetă. Totodată, este extrem de valoros şi în tratarea unor afecţiuni variate, de la cele mai "blânde" la cele necruţătoare.

Coriandrul, originar din sudul Europei, nordul Africii şi sudvestul Asiei, a ajuns să fie unul dintre cele mai populare condimente. Gustul său intens, uşor picant, dulce, dar şi înţepător, în acelaşi timp, l-a transformat într-unul dintre ingredientele vedetă ale preparatelor culinare gătite de bucătării din înreaga lume.

Tratează hipertensiunea arterială

Coriandrul are o cantitate semnificativă de compuși colinergici și antagoniști de calciu, componente care ajută la reglarea tensiunii arteriale, care acţionează şi în calitate de agenţi hipotensivi odată eliberate în organism. Frunza de conriandru are o puternică acţiune diuretică, care contribuie chiar şi la cele mai mici tensiuni arteriale.

Îmbunătăţeşte digestia

Plin de substanţe nutritive, coriandrul are proprietăţi care ajută la contracţia stomacului și facilitează digestia eficientă a alimentelor.

Tratează diabetul zaharat

Cercetătorii au demonstrat că extractul din frunze de coriandru are anumiţi compuși care, eliberţi în sânge, provoacă insulina anti-hiperglicemică, activitate specifică insulinei, care ajuta la menţinerea nivelului zahărului din sânge sub control.

Combate cancerul

Frunzele de coriandru conţin unele substanţe nutritive esenţiale, cum ar fi beta-carotenul, vitamina C, E, ferulic, acidul cafeic, kaempferol și quercertin. Toate acestea acţionează ca agenţi antioxidanti foarte puternici, care ajută la curăţarea radicaliilor liberi din corp,responsabili de declanşarea cancerului. Cercetătorii au demonstrat că extractele de coriandru sunt eficiente în oprirea întregului proces oxidativ.

Susţine imunitatea organismului

Fiind un agent antibacterian și antifungic, coriandrul are rolul de a susţine imunitatea, fiind eficient în tratarea infecţiilor. De asemenea, cercetătorii au descoperit că frunzele de coriandru au fost excelente în reducerea inflamaţiei în mod natural. Fiind o sursă excelentă de Omega-3 , omega-6, lipolotion și ulei de coriandru, acest condiment este eficace în reducerea inflamării în toate părţile corpului.

Reduce nivelul colesterolului

Frunzele de coriandru conţin un compus numit coriandrin, care ajută la manipularea metabolismul lipidic prin reducerea nivelului de colesterol. Mai mult de atât, frunzele sunt pline de antioxidanţi, care ajută la păstrarea nivelul colesterolului sub control. Studiile au demonstrat că frunzele de coriandru reduc cantităţile de colesterol și trigliceride din corpul uman. Frunzele au un efect puternic asupra modului în care organismul digeră alimentele și absoarbe grăsimile, ceea ce îl face un medicament perfect natural pentru a menţine nivelul colesterolului sub control.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *