A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / ABDI Says / Indienii de la Google AdSense

Indienii de la Google AdSense

Programul Google AdSense e la mana indienilor care verifica site-urile! De unde stiu ca sunt indieni? In urma cu ceva timp, am primit o notificare si apoi a intrat in vorba cu mine indianul de la Google, pentru ca-i placea site-ul meu! Inca mai am mailurile cu indianul de la Google daca nu ma credeti! 😉

Astazi insa primesc pentru o postare in care preluasem despre viata lui Paris Hilton, o noua notificare! Explicatiile sunt mai jos, luate copy/paste din mail:

Nu este permisă plasarea de anunțuri Google în pagini care au conținut destinat adulților. Aici sunt incluse paginile cu imagini sau videoclipuri care conțin:

  • nuditate acoperită strategic,
  • îmbrăcăminte transparentă sau semitransparentă,
  • poziÈ›ii indecente sau provocatoare,
  • sâni, fese sau organe genitale prezentate în prim-plan.

Pentru ca tot sunt in Romania, au apucat sa mai traduca in limba romana. Din cate observ, au tradus numai ce ii intereseaza pe ei, a se citi au tradus in limba romana, numai ce are legatura cu de unde isi trag ei banii.

Normal ca am citit politicile lor, stiu ca nu ai voie sa ai fotografii in care sa se vada nimic din ce le place barbatilor sa vada, dar chestia cu  “pozitii provocatoare”? Toate modele si supermodelele pozeaza in pozitii care pot fi denumite provocatoare! Pana si o privire poate fi provocatoare. Sucks! Sutem la mana indienilor pe care i-au angajat, negrisori pe plantatie, sa faca sapaturi. Si saracii dorind sa sa se remarce semnaleaza orice model care isi acopera sanii cu bratul, ca despre asta era vorba in postul meu!

Citeam recent despre Google ca va scoate Moto X, pentru ca vor sa dea o lovitura decisiva marjelor de profit de 50%, obtinute de Apple si Samsung! Dar ce marje sunt din Google AdWords? 100%? Sau aproape de 100%, minusul fiind plata salariului indienilor?

About Abdi

Check Also

Powerful New Tata Tea Ad, “Alarm Bajne Se Pehle Jaago Re” Let’s be Pre-Activists




We know the issues around us today. We care about things that are wrong, but we choose to wait till crisis strikes. Why react once the tragedy has happened? Let's act when it matters the most. Let's be Pre-Activists. via Tata Tea

This brilliant spot created by Mullen Lintas urges people to stop reacting after tragedies hit and instead start 'pre-acting' to prevent them from happening. Tata Tea intends to encourage 'pre-activism' - a behaviour of timely activism which happens before, to prevent unfortunate things.

Sushant Dash, regional president (India), Tata Global Beverages tells afaqs: "The brief remained the same saying we need to establish thought leadership, stretch our media monies more and wanted to get into the youth habitat and speak the language of the youth. If we needed to do that, we needed to go the next level. When we did Jaago Re in 2008, it was a completely new thing even in terms of the story telling. The creative that came through was very different and that's what appeals to the people and that shows thought leadership."

CREATIVE CREDITS:
Ad Agency: Mullen Lintas
Creative: Amer Jaleel, Shriram Iyer, Garima Khandelwal, Trishna Parkash, Vishal Shelar
Account management: Kishore Subramanian, Pritish Wesley, Anahita Brar
Planning: Ekta Relan, Sushma R Rao
Production House: Green Grass Film
Director: Anaam Mishra
Film Dept: Satyajit Ganu
Production House: Green Grass Film
Film Department: Satyajit Ganu

-ADVERTISEMENT-

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − seven =

error: Content is protected !!