A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / CLIENT / Lichide si Sucuri Naturale sau nu, care trebuie baute

Lichide si Sucuri Naturale sau nu, care trebuie baute

Zilnic, la radio si la televizor, dar si in presa scrisa, ni se recomanda sa consumam doi litri de apa pe zi si e bine de accentuat cuvantul apa, deoarece este singura care potoleste setea. Dar exista si o alta varietate de bauturi sanatoase care pot fi consumate zilnic, fara risc sau retinere.

Din pacate, insa, foarte multi oameni consuma sucuri acidulate si bauturi energizante din comert nocive pentru sanatate din cauza ingredientelor din compozitie: indulcitori, arome artificiale, cafeina. Si, fiind in casa, si copiii beau aceste bauturi care, in timp, le vor afecta sanatatea.

Lichidul cel mai sanatos pentru organism este apa, plata sau de izvor, si cat de rar se poate, apa minerala, doar la nevoie, deoarece baloneaza si constipa. Lipsa apei din organism provoaca dureri de cap, ameteli, oboseala nejustificata, dureri de muschi.

Inainte de a intra in panica, bea un pahar de apa si fa acest lucru constant, de sapte-opt ori pe zi. Trebuie stiut ca apa este extrem de importanta pentru desfasurarea normala a numeroase procese vitale din organism, iar lipsa sau insuficienta provoaca adesea probleme grave.

O alta bautura care se recomanda peste zi este ceaiul, preparat din plante de-ale noastre, romanesti, sau fructe de padure. Ar trebui sa se renunte la ideea ca ceaiul se bea numai in caz de boala.

Oricand, ziua sau noaptea, se poate bea un ceai cald sau fierbinte de placere, indulcit cu putina miere de albine si aromat cu zeama de lamaie. Ceaiurile din plante imbunatatesc digestia si ajuta la eliminarea toxinelor din organism.

Sucurile naturale, din fructe si legume, doar cele preparate acasa la storcatorul propriu, fara adaosuri, ajuta la prevenirea sau ameliorarea constipatiei si sunt o sursa bogata de vitamina C, calciu, fier si fibre insolubile care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.

Sucurile contin, de asemenea, antioxidanti puternici, care reduc inflamatiile si previn deteriorarea vaselor de sange. Dupa o masa bogata in grasimi, poti bea un pahar de suc proaspat preparat.

Laptele este important pentru organism, fiind o sursa bogata de proteine si calciu, elemente esentiale pentru mentinerea sanatatii oaselor. Consumul constant de lapte sau produse lactate, in cazul persoanelor care nu tolereaza laptele dulce, previne osteoporoza si artrita.

Limonada nu este, asa cum gresit se crede, o bautura numai de vara, pentru atunci cand arde trotuarul sub talpi. Limonada este o bautura naturala, cu conditia sa ti-o prepari tu, acasa, o bautura energizanta datorita vitaminei C din compozitia lamaii. In plus, bauta iarna, limonada te apara de infectiile respiratorii atat de frecvente in sezonul rece.

Berea, destul de frecventa in casele romanilor, este, dupa cum spun specialistii, o bautura naturala, care contine fier, necesar pentru sanatatea celulara a organismului. In plus, berea contine antioxidanti puternici care lupta impotriva inflamatiilor, precum si alte ingrediente naturale, luate, mai ales, din cereale, benefice pentru sanatate.

Bauta cu masura, berea este un calmant excelent, te poate ajuta sa dormi bine, sa ai un somn linistit si odihnitor. Daca esti in pragul unei crize de nervi ori simti ca vei avea un atac de panica, bea incet, cu inghitituri mici si rare, un pahar de bere, de preferinta, tinuta la temperatura camerei.

About Abdi

Check Also

Ce fructe ne scapa de constipatie

Ce fructe ne scapa de constipatie


Cele mai multe probleme digestive apar ca urmare a consumului redus de fibre, dar și a unor obiceiuri nesănătoase în ceea ce privește alimentația, stilul haotic de viață și stresul.

Balonarea, constipația, arsurile stomacale sau aciditatea gastrică pot fi prevenite prin consumul de fructe, acestea fiind bogate în fibre și enzime care ajută procesul de digestie.


Totodată, medicii recomandă introducerea fructelor colorate în alimentația zilnică și eliminarea alimentelor procesate, cu un conținut ridicat de zahăr. Iată care sunt cele mai bune fructe pentru o digestie sănătoasă!

Pere


O pară de mărime medie conține 4 grame de fibre solubile. În plus, fibrele îmbunătățesc nivelul colesterolului, atenuează sindromul colonului iritabil și vindecă constipația. Începe ziua cu un mic dejun format din cereale integrale și adaugă câteva felii de pară.

Zmeura


Un pumn de zmeură conține 4 grame de fibre, însă este recomandat să le consumați ca atare pentru a avea parte de toți nutrienții fructului.

Papaya


Fructul de papaya conține o enzimă numită papaină, precum și cantități mari de fibre și de potasiu. Papaina are efect antiinflamator asupra stomacului și ajută la digerarea rapidă a proteinelor, fapt ce descurajează refluxul acid. În plus, această enzimă și-a demonstrat eficacitatea în tratarea ulcerului și ameliorarea sindromului de colon iritabil.

Ananas


Ananasul este un alt fruct tropical ce conține enzime digestive puternice. Fructul conține un compus numit bromelaină, o enzimă benefică pentru tulburările digestive cum ar fi balonarea, gazele intestinale, constipația și crampele abdominale.

Fructele uscate


Prunele, curmalele și smochinele, atât cele proaspete, cât și în forma deshidratată, conțin fibre solubile, care ajută tractul digestiv să transporte mâncarea și să elimine toxinele. Totodată, curmalele ajută în digestia zaharurilor și a glutenului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *