A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / ABDI Says / Suplimente alimentare crestere masa musculara administrare corecta

Suplimente alimentare crestere masa musculara administrare corecta

In ultimii ani se inregistreaza o preocupare din ce in ce mai mare a barbatilor si femeilor pentru masa musculara. Aceasta inseamna in egala masura un program strict de exercitii fizice si o alimentatie sanatoasa. Pentru o categorie importanta inseamna si un aport de suplimente alimentare in special in perioadele premergatoare competitiilor, dar si dupa antrenamente. In special pentru practicantii de culturism si bodybuilding.

Pe la inceputul anilor 2000, suplimentele alimentare erau privite cu scepticism de cei care mergeau la sala, in special datorita reclamelor, care de fiecare data prezentau culturisti cu foarte multa masa musculara. In prezent, aproape fiecare tanar care merge la sala are dupa el un shake proteic sau o bautura cu cat mai multe minerale, care sa hidrateze cat mai bine si mai repede corpul suspus unui efort. Aceastea pot fi folosite atat in timpul antrenamentului, cat si dupa efectuarea lui.

Ce sunt suplimentele alimentare, sportive, nutritive sau dietetice? Putem raspunde foarte simplu care este scopul lor, pentru ca acesta este sugerat chiar in denumire. Rolul lor este de a completa alimentatia, masa zilnica, nicidecum de a o inlocui. Functioneaza daca vreti ca un medicament, pentru ca nu trebuie depasita doza zilnica recomandata.

Nu inseamna ca daca luam mai multa cantitate de supliment, vom creste mai repede si mai mult in masa, de exemplu. Dimpotriva! Invers, daca nu consumi suficienti carbohidrati, proteine, aminoacizi, nu vei ajunge niciodata la performantele campionilor. Ai nevoie de o anumita cantitate pe care trebuie sa o iei zilnic, ca sa cresti in masa musculara. Sportivii folosesc termenul de serious mass, cand se refera la un shake proteic si caloric de calitate ca sa-i mentina activi o perioada indelungata. Ce este foarte important, se gaseste intr-o varietate mare de arome. Cele mai apreciate sunt cele de capsuni, ciocolata, vanilie sau banana, dar si altele, astfel ca e aproape imposibil sa nu iti placa o varianta sau sa mai schimbi aromele cand te plictisesti.

Multi sportivi amatori considera ca alimentatia si suplimentele alimentare trebuie luatela anumite ore fixe din zi. Daca sunteti in perioada de cerstere a masei musculare, alimentatia nu are restrictii orare, mai ales daca organismul cere sa fie alimentat! Da, trebuie sa fim atenti sa avem pe parcursul zilei mese bogate in proteine carbohidrati minerale. Mitul conform caruia s nu mancati seara este total fals in aceasta faza. Ganditi-va simplu: organismul chiar daca se odihneste prin somn, nu isi inceteaza functiile de baza. Proteinele le va transforma in energie, daca are ce sa asimileze. Daca insa nu va avea, din lipsa mesei de seara, atunci va trebui sa consume din tesutul muscular. rezultatul este usor de intuit: masa musculara va scadea. Daca seara nu va simti confortabil sa mancati, puteti sa beti un shake de proteine in locul unei cine copioase.

Indiferent daca sunteti la dieta sau urmati un antrenament este necesar sa va informati din surse cat mai sigure si sa apelati la specialisti despre care aveti sau ati citit multe review-uri inainte. Este mai sanatos pe termen lung pentru voi.

sursa foto: suplimente-sport.ro

About Abdi

Check Also

The fitness beauty Bakhar Nabieva showed how the shakes ass

In microblog on Instagram the girl more than a million followers23-year-old female bodybuilder from the Dnieper Bahar Nabieva continues to pleasantly shock the Internet users pumped up thighs. The girl publishes photo and video, which displays the musc...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *